جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

ساعت بازی والیبال ایران و ایتالیا در مسابقات انتخابی المپیک پاریس | آزمون سخت بازیکنان!

  • کد خبر: ۱۸۷۳۸۰
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
ساعت بازی والیبال ایران و ایتالیا در مسابقات انتخابی المپیک پاریس | آزمون سخت بازیکنان!
تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس به مصاف ایتالیا می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در گروه A رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس باید امروز جمعه ۱۴ مهر از ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف تیم ایتالیا برود.

در گروه یک مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴ که در شهر ریودوژانیرو برزیل در حال برگزاری است، تا کنون تیم‌ها چهار مسابقه انجام داده‌اند و تا اینجای کار آلمان با کسب چهار پیروزی در صدر جدول قرار گرفته و فاصله بسیار کمی تا صعود مستقیم به المپیک دارد، تیم‌های کوبا، ایتالیا و برزیل نیز با سه پیروزی و یک شکست به دنبال گرفتن دیگر سهمیه این گروه هستند. تیم‌های اوکراین، جمهوری چک، ایران و قطر نیز در فاصله سه بازی به پایان مسابقات این گروه شانس خود را برای صعود مستقیم از دست داده‌اند.

تیم ملی والیبال ایران اگرچه شانسی برای صعود مستقیم ندارد و از ابتدا هم این انتظار وجود نداشت اما اگر از ۳ دیدار باقی مانده امتیازی کسب نکند دیگر شانسی هم برای صعود به مسابقات با امید به جایگاه رنکینگ هم نخواهد داشت.

ایران پس از عملکرد ضعیف در چهار بازی گذشته با استعفای سرمربی خود بحران جدیدی را پشت سر می‌گذارد و حالا باید با هدایت فرهاد طلوع کیان دستیار بهروز عطایی در برابر ایتالیا به میدان برود.

با توجه به اوضاع فدراسیون والیبال و انتخابات این فدراسیون بعید است در شرایط فعلی تصمیم گیری جدی در خصوص سرمربی آینده تیم ملی والیبال گرفته شود و تیم ملی هم پس از سه مسابقه پیش رو و پایان این مسابقات تا ۶ ماه آینده مسابقه‌ای نخواهد داشت،

اما برای المپیک پس از آنکه تمامی مسابقات سه گروه به اتمام برسد شش تیم صعود کننده به همراه فرانسه هفت تیم حاضر در المپیک خواهند بود و تکلیف پنج تیم باقی‌مانده از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال پس از پایان دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در فصل ۲۰۲۴ مشخص خواهد شد. با توجه به عدم صعود قطعی مستقیم نمایندگان آفریقا یکی از این پنج سهمیه به آفریقایی‌ها خواهد رسید و اگر ژاپن نتواند سهمیه مستقیم المپیک را از گروه خود به دست بیاورد با توجه به اینکه فاصله‌ای نزدیک به صد امتیاز با ایران رقیب آسیایی خود در رنکینگ ایجاد کرده به احتمال زیاد سهمیه آسیا را از آن خود خواهد کرد و سه سهمیه باقی‌مانده نیز به تیم‌هایی که بهترین رتبه را در رنکینگ جهانی دارند خواهد رسید. با توجه به رتبه چهاردهمی، ایران کار بسیار سختی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد داشت مگر شرایط در مسابقات پایانی انتخابی المپیک تغییر کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->